Silniki i osprzęt
73.00 zł
Oferta od: firma
Stan: nowy
Koszt wysyłki: 18.95 zł lub odbiór osobisty
Telefon:
Wspomnij że ogłoszenie znalazłeś na MotoSprzedawcy.pl
Miejscowość: 03-299 Warszawa
Adres / ulica: Sklep Stacjonarny ul. Oknicka 9
CERAMIZER CS - DO REGENERACJI SILNIKA
Ceramizer CS do silników czterosuwowych benzynowych, Diesla, LPG, CNG, BIO
masa netto: 4 gramy
Ceramizer to preparat do regeneracji i zabezpieczania przed zużyciem powierzchni tarcia silnika. Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju w silniku. Warstwa ceramiczno-metalowa narasta we wszystkich miejscach gdzie występuje tarcie metalu o metal, a w szczególności w miejscach zużytych (wytartych).
Warstwa ta wyrównuje i pokrywa mikrodefekty, rysy i deformacje powierzchni podlegających tarciu. Można to porównać do mikronadspawania cienkiej warstwy materiału w zużytych miejscach. Proces narastania warstwy trwa do około 1500 km przebiegu.
Promocyjna wymiana oleju z filtrem oleju* – więcej informacji na stronie sklepu
Poleca: OILPARTS PL
ZALETY:
Główne korzyści z zastosowania Ceramizera:
Zmniejsza zużycia oleju.
Zmniejsza zużycia paliwa od 3 do 15 %.
Wycisza i wyrównuje pracę silnika, wyrównuje ciśnienia sprężania w cylindrach.
Nieznacznie poprawia dynamikę auta.
Regeneruje powierzchnie tarcia.
Ułatwia rozruch zimnego silnika.
Pozwala w wielu przypadkach uniknąć kosztownych napraw.
Zabezpiecza silnik przed zużyciem do 70 000 km (cenna korzyść w jednostkach mocno eksploatowanych).
Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.
W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
Ceramizer można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników spalinowych: benzynowych, Diesla z: pompowtryskiwaczami, wtryskiem bezpośrednim typu common-rail, pompami sekwencyjnym i rozdzielaczowymi oraz silników zasilanych gazem, z turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda.
Zaniżona doza ceramizera nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika należy zwiększyć o 50% dawkę ceramizera.
Dla silników stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki ceramizera, w stosunku do ilości określonej w tabeli.
ZALECENIA:
Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania ceramizera.
Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z ceramizerem.
Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
Można stosować z każdym rodzajem oleju.
W trakcie pełnej obróbki (1500 km) nie wymieniać oleju.
Stosować razem z ceramizerem do paliwa, skrzyń biegów, tylnich mostów.
Części – Dodaj ogłoszenie z częściami za darmo w serwisie Motosprzedawcy.pl. Darmowe ogłoszenia motoryzacyjne w naszym serwisie - każdego dnia więcej pozycji części do samochodów osobowych oraz motocykli. Dołącz do nas i wystawiaj za darmo samochody i części.
Motosprzedawcy.pl Oferują ogłoszenia motoryzacyjne z częściami do samochodów. Aktualnie jesteś w kategorii: silniki i osprzęt. W tym miejscu znajdziesz takie podzespoły jak: kompletne silniki, blok silnika, czujnik, głowica, kolektor, linka, obudowa, osłona, pompa, przepływomierz, przepustnica, przewody, egr, rozrząd, turbosprężarka, zawory a także wiele innych.
silnik
blok silnika
czujnik
glowica
kolektor ssacy
linka
obudowa
oslona
pompa
przeplywomierz
przepustnica
przewody
egr
rozrzad
turbosprezarka
zawor
walek
rolka